luni, 11 iulie 2011

Scurt pe doi: Chestionarul lui Proust!

1. Principala mea trăsătură: Sinceritatea
2. Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat: Punctualitatea, Hotarirea
3. Calitatea pe care o prefer la o femeie: Demnitatea
4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei: Loialitatea
5. Principalul meu defect: Inocenta
6. Indeletnicirea mea preferată: Scrisul, Pictura, Dansul
7. Fericirea pe care mi-o visez: Sa imbatranesc frumos alaturi de sotul meu si sa ne plimbam cu nepoteiii in parc
8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire: Sa uit ce inseamna A IUBI
9. Locul unde aş vrea să trăiesc: Departe de lume cu persoana iubita
10. Culoarea mea preferată: Albastru
11. Floarea care-mi place: Trandafirul alb
12. Pasărea mea preferată: Colibri
13. Prozatorii mei preferaţi: Stendhal, Proust, Colleen McCullough
14. Poeţii mei preferaţi: Claudia Partole, Mihai Eminescu, Adrian Paunescu
15. Eroul meu preferat din literatură: Zahei (orbul)
16. Eroina mea preferata din literatură: Meggie (Pasarea Spin)
17. Compozitorul meu preferat: Ciprian Porumbescu
18. Pictorii mei preferaţi: Leonardo da Vinci, Picasso
19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală: Mama si Sotul
20. Ce urăsc cel mai mult: Singuratatea
21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din naştere: Rabdarea
22. Cum aş vrea să mor: Cu constiinta impacata
23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţa: Greselile involuntare
24. Deviza mea: Cind vreau sa fluier, fluier!

5 comentarii: