marți, 28 iunie 2011

Pusha, broscuta cu vointa de fier!



Cand am vazut-o prima data in vitrina unui pet-shop, m-a cuprins asa o nostalgie... Se zbatea, cu ultimile ei puteri sa mai reziste, sa se ridice la suprafata apei pentru a lua o gura de aer. Avea rani adinci si insingerate, pentru ca fusese muscata pe lateral de o alta broscuta testoasa, care avea dimensiunile duble fata de ea. Nu am rezistat si am decis sa o iau acasa. Imi faceam griji enorme petru ca refuza sa manince, era agitata si in acelasi timp atit de obosita de viata, si totusi... Asa a intrat in familie, Pusha, broscuta de florida (broscuta cu timple rosii)!
Desi poate sa para ridicol, Pusha, ne da fiecaruia dintre noi o lectie de viata. O voita de invidiat a salvat-o. Mi-am promis sa o fac sa se simta bine, dar cum ar putea fi fericit un animalut de companie in captivitate? I-am oferit caldura si atentie. Am ingrijit-o asa cum am stiut mai bine, pentru ca in final sa pot spune: Da, am reusit sa fac totul pentru Pusha!
Dupa mai bine de un an de cind ingrijim de Pusha, aceasta a facut progrese impresionante. Ne-a castigat afectiunea si atentia. Iar acum a venit timpul ei sa ne bucure cu prezenta sa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu